På Euroflorist förstår vi att det ibland kan vara nödvändigt att göra ändringar i din beställning. I denna artikel ger vi dig information om hur du kan ändra din beställning och belyser överväganden baserade på den valda leveranstidsramen.
Begära ändringar i beställningen:
Om du behöver göra ändringar i din beställning är vi här för att hjälpa till. Vänligen kontakta vårt kundsupportteam via länken nedan, så kommer en medlem av vårt dedikerade team att assistera dig.
Beställningar med leverans nästa dag eller samma dag:
För beställningar med leverans samma dag eller de närmaste dagarna är det viktigt att notera att ändringar kanske inte är möjliga i vissa fall. Detta beror på att vårt team snabbt börjar skapa och förbereda din bukett för att säkerställa en punktlig leverans. Vi uppmuntrar dig dock att kontakta oss så snart som möjligt, så kommer vi att bedöma orderstatusen för att utforska potentiella möjligheter till ändringar.
Behöver du mer hjälp? Kontakta oss